torsdag den 16. februar 2012

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hej med jer allesammen 





Mit navn er Miss Summerfly... 
Ja, lad os bare sige det. Jeg er 15 år gammel og kommer fra Jylland......


Syntes det er vildt cool med sådan noget blog, så nu vil jeg skam bare springe ud i det. Håber i syntes om det (når der engang kommer nogle opslag/indlæg selvfølgelig) og alt det der......
Der vil jo nok komme lidt opslag løbende, om ja..
Mine interesser, det vil sige MAD, genbrug, hygge, musik, te, gode film og bøger, hygge med mine veninder og alt men ikke mindst min kærlighed for ure og sommerfugle.. ej... Jo! Jeg kan skam faktisk godt lide sommerfugle, jeg synes de er nogle virkelig flotte dyr og de fascinere mig meget 

Ja. Det var vist alt for nu 


Med venlig hilsen Miss Summerfly
 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar